fredag 13 april 2012

Dag 4! :D

Idag var det sista dagen på BSV. Idag gjorde jag en axonometri på övervåningen och sen gjorde jag några småjusteringar i sketch up. Jag är väldigt nöjd med "kuben" och skulle absolut vela bo där ;). På eftermiddagen så var en, som sökt jobb på BSV och hälsade på. Hon var från Iran och kunde ingen svenska så alla pratade engelska med henne. På eftermiddagsfikat så fick jag en liten present med två böcker om arkitektur, pennor, ett block med rutat papper och skisspapper. I slutet av dagen så hjälpte en som hette Josefin mig med att skriva ut alla mina skisser och sketchup-modellen på A3 papper som jag sen fick ta med hem.






4 kommentarer:

  1. Haha så det är så ett hus ska se ut.

    SvaraRadera
  2. Din praoplats verkar jätterolig! Vilket fint hus du har gjort! Var det svårt att göra det, att använda programmen osv? Och skulle du tänka dig jobba som arkitekt i framtiden?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Programmet var lite svårt i början men sen blev det lättare! Jag skulle absolut vilja jobba som arkitekt men vi får se ;)

      Radera